Mayıs 19, 2005

Kahve altı



Dayım bugün kalp ameliyatı olacak.
Ama ben hala kahvaltı etmeyi düşünüyorum.Annem 1 haftadır hastanede hep dayımın yanında bu yüzden ne kahvaltı yapıyoruz,ne akşam yemeği hazırlayıp karnımızı doyuruyoruz.Daha doğrusu abim ve babam bakıyorlar bir çaresine.Mesela akşam tok geliyorlar.Ama ben artık tek öğün yiyorum.Dışarı çıkmışsam öğle vaktinde hem kahvaltı hem akşam yemeği niyetine karnımı doyurup arta kalan öğünleri sigara içerek doldurmaya çalışıyorum.Malum bugün 1 ay kaldı.
Dün bir liste çıkarttım bugün için.485 soru var çözmem gereken,bugün için.Bitirebilirim biliyorum da bir sorun var.
Vücudumda garip şeyler var kollarımda,boynumda,göbeğimde,bacaklarımda sinek ısırığı gibi ama değil.Kabarık ve kırmızı şeyler çıktı.Çok kaşınıyorlar.Annemlerin yanına hastaneye gitmeyi düşünüyorum.Belki bir doktora gösteririm.Alerji sanırım.Ya kızamıksa?Su çiçeği?
Tescillendi onaylandı bir şey ters gitti mi her şey ters gider.

Dün gece rüyamda mtlda'yı gördüm :)