Mayıs 25, 2005

25 gün kala...

Bugünümü dersanede soru çözerek geçirdim.Tamamen dersaneye bağlı değildim aslında.Dersane ve çevresi demek daha mantıklı.50 soruda bir verilen molalarımızı sahile gidip sigara içmekle şenlendirdik.İzmir'in yapışkan falcıları olmasaydı -ki bilahere bu konuya değineceğim- daha eğlenceli geçebilirdi dinlencelerimiz.Çok türkçe çözdüm,çok bunaldım,çok içtim,çok ağlayayazdım.
Affedin...Öss mağduruyum!
Gün sayıyorum.Mücadele veriyorum ama sadece sınav için değil.Gelişmelerden haberdar edemiyorum kimseyi üzgünüm.Fakat vakit ayırmamam lazım artık internete en azından bir süre...
Biraz toparladım mı tamamdır bu iş.
Biz yollarda yalnız kaldık,masallarla sevgi verilmez diyerek avutuyorum kendimi.Hiçbi'şeye vakit ayırmıyorum artık ders çalışmaktan başka.Hem zaten öğrenci dediğin bunu yapmalı geberene kadar ders çalışmalı.Hatta tabuta konulduğunda "abi bir deneme kitapçığı verin yanıma da hazırlıksız gitmeyelim öteki tarafa." diyebilmeli.
Evet durum budur.
İsyan bayrağını çekiyorum.