Haziran 10, 2005

Pof.

Bugün ne yorucu bir gündü diye hayıflanmayacağım bu sefer.En azından niyetim böyleydi blogkardeşliğine üye olmaya çalışana kadar.Önce rss istediler benden,ben ne olduğunu bilmediğim için aradım araştırdım biraz.Baktım herkesin blog adresinin sonuna atom.xml-idi sanırım- ekleniyor ben de ekledim kendiminkine yazdım.Yolladım.Bilgiler alındı,dönülecek gibi bir mesaj çıktı.Mutlu oldum.Sonra kardeşlere bir göz atayım,kimler var kimler yok bir öğreneyim dedim ve dumura uğradım.Herkes rss adresini farklı farklı yazmış ya da sonradan değiştirmiş -umarım öyledir- ve ben onca insan arasında,ucu yeni açılmış kurşun kalem gibi sivrilerek kendi rss'mi yazmışım.Çok utandım.Bir insanın hayatına terslik bu kadar mı yerleşir?!

Siz bana bakmayın hemen kardeş olun,haberdar olun,katılın.Sivrilik yapmayın.

Fark ettim ki'nin notu:Ayrıca benim gibi salakta olmayın bir satıra 3 farklı blogun sığdığını 114 kişinin 2 sayfada başka türlü olamayacağını baştan anlayın.
Buyrun istediğiniz kadar gülün şimdi.