Haziran 06, 2005

Bu yaza dair...

Sanıyorum bu yaz Dikili'de tezgahtar olacağım.Hatta babamın dediğine göre bu iş benim için çok önemliymiş çünkü;hayatı ve ticareti öğrenecekmişim.E ben zaten biliyorum bunları,18 yıla yakındır yaşıyorum ya?Ticaret desen e bugüne kadar hep tatil yapmadım,3 ay kadar önce 3 aylık bi tezgahtarlık dönemim oldu.Farkı ne o zamankinden?Etrafım duvarlarla çevrili değil ve mal sahibi de benim,satan da benim.Çok bir fark göremiyorum ben.Eğer şartlarımı kabul ettirebilirsem 1 Temmuz gibi Dikili sahilindeki yerimi alıyorum.Aslında benim için iyi olacak gündüz tatil yaparım,akşam da bir yandan kitap okurum,müzik dinlerim diğer yandan gelen müşteriye mal satar hoop köşe olurum.Yaza dair planlarım bitmedi tabii ki.19 Haziran sonrası 21-22 Haziran gibi bir İstanbul turu düşünüyorum -önce anneanne ziyaret edilecek,mali destek sağlanacak- .Bir türlü öğrenemediğim,sürekli birbirine karıştırdığım Taksim, Beyoğlu ve Bakırköy, Beşiktaş'ı öğrenmek ve "heh burası Beyoğlu işte" diyebilmek,Kız Kulesi'ni görebilmek istiyorum.Tabii bunları İstanbul'u gezdirebilecek bir veya birkaç kişi eşliğinde yapmam sağlığım ve kaybolmamam açısından daha iyi olacaktır.5-6 gün kalıp kendime geldikten ve -imkansız olsa da- İstanbul'a doyduktan sonra İzmir'e dönüp ailemle kucaklaşıp eşyalarımı topladıktan sonra Çandarlı'ya kankardeşimi ziyarete gitmeyi planlıyorum.Zaten Dikili-Çandarlı arası yarım saatten bile az.3 gün Çandarlı'da kalıp Dikili'ye varıp tezgahımı devralıp işimin başına geçmeyi,edindiğim kitaplardan "ilk hangisini okusam acaba?" diyerek bir eleme yapmayı ve 2 ay kadar tatil-işimin tadını çıkartmayı planlıyorum.İnternet üzerinden sonuçların açıklanacağı gün rahat bir şekilde yer bulup "cehenneme" girip damga numaramı yazdıktan sonra .... YERLEŞTİRİLDİ yazısını görüp,o an aklıma kim gelirse onu aramayı ve sevincimi kulaklarına kusmayı düşünüyorum.Belli olmaz belki o telefonun ucundaki sizlerden biri olabilir.Bir olasılık daha var o da YERLEŞTİRİLEMEDİ ile karşılaşmak.Fakat şu an kötü düşünmek istemiyorum.Biliyorum güzel günler beni bekler.