Haziran 14, 2005

Eksiklik

İşte yine aynı şey oluyor.Sanki bi'şeyi unuttum,ona bakmadım bütün sene hiç çalışmadım.Sınav yaklaştı ama ben hala onun ne olduğunu bilmiyorum.Tecrübeliyim hiç heyecan yapmam sanıyordum.Daha beter oldum.Çalıştığım için olmalı.Öss lafını duyar duymaz içimi dehşet kaplıyor.Anne karnına dönüş projeleri içersindeyim.Bütün sene tek bi'şey diledim;her yıldız kaydığında,her kahve fincanını tabağa kapattığımda,yastığa kafamı her koyuşumda ve kendimi boşlukta hissettiğim her anda.Evren bana karşılığını versin diyorum.İstanbul'un kokusu burnumdan gitmedi tüm sene.İzmir'i özlemek, "ben Beyoğlu'nda yürüyorum sen n'apıyosun?Tatilde gelicem İzmir'e." demek istiyorum...


not:Planlarda değişiklik oldu yaz tatili kapsamında ziyaret defterine altın harflerle yazılı olan İstanbul gezim sonbahara alındı.