Ağustos 04, 2005

Ters

Hayatımda o kadar çok şey ters gidiyor ki artık terslikler düzenim arasında yer alıyor.Dün akşam akşam bir hışıma ve kıskançlık krizine kapılıp "web cam" almaya gittim.Önce alt sokaktaki bilgisayarcıya uğrayıp bir pazar araştırmasında bulunmak istedim.Ancak adam elindekileri deneyerek bakmamı önerdi kaybedecek bir şeyim yoktu -ben öyle sanıyordum en azından- İlki istediğim gibi değildi görüntü güzel değildi diğerine geçtik işte asıl film burada koptu.Yaklaşık 1,5 saat çalıştırmayı denediler ancak başarılı olamadılar.Sonunda aranıyormuş taklidi yapıp "peki tamam geliyorum" demek zorunda kaldım teşekkür edip çıktım.Eve döner miyim?Asla!Otobüse binip Kipa'ya vardığımda saat 21.30'du.İçeri girip "web cam"ime kavuştuktan sonra tekrar otobüse bindim.Yol boyunca çocuğunu taşıyan ebeveyn içgüdüsünü hissederek kutuya sarılıp koltuğumda oturdum.Eve gelip kurdum.Kurduktan sonra da bir arıza yaşadım ama hallettim.Asıl sorun,gerçek terslik şu ki bu uzay mekiği kılıklı alet işini yarım yapıyor.Tamam güzel görüntü veriyor olabilir ancak fotoğraf çekemiyor.Ya da çekiyor ancak ben çektiremiyorum.A4 Tech'in bu modeli hakkında bir bilgisi olan varsa her türlü yardıma açığım."Üzerindeki tuşa tıkla" şeklindeki seviyesi yüksek önerileriniz sizde kalsın.Araştırmacı olalım.
Resmi için tıklayın.